LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-14 12:00:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:99
  • Penerangan pantas:

    Lumia, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyal

Kandungan artikel
motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

LumiaApabila minyak hidraulik tidak cukup, pompa hidraulik akan mengalami penghisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan menghasilkan bunyi yang tinggi.

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

NtcheuKualiti produk penghasil teknologi dijamin. Sudah tentu, kualiti produk di pasar sekarang dijamin, penting untuk melihat keadaan harga asas. Terdapat banyak harga yang berbeza di pasar hari ini, beberapa lebih efektif biaya, dan beberapa lebih mahal, mereka boleh memeriksa harga untuk melihat jika mereka boleh menerimanya. Mereka juga boleh memilih berdasarkan perbandingan harga.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah mereka sentiasa boleh mencari pembuat teknikal dan profesional. Mereka juga boleh memeriksa trenden pasar dan berapa banyak ia biaya. Apabila pembuat mendapatkan harga, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah,LumiaJembatan penerbangan tetap mekanik, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.


LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran



Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran,LumiaAxle Co., Ltd., kapasitas pembawa muatan, dll. mengikut keperluan yang berbeza pengguna. The boarding bridge is installed on the side of the cargo platform, flush with the ground and side of the cargo platform. Dek jambatan jambatan boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

biaya produksiBerikut adalah ciri-ciri produk.

Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.


LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran



Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Rekomendasi maklumatHari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.

LumiaOleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, dan memuatkan dan memuatkan trak seperti garpu boleh memandu secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan kargo besar. Hanya satu orang yang diperlukan untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Panggilan jambatan membolehkan syarikat mengurangi jumlah kerja yang signifikan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.


LumiaMaklumat produk lain
  • MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

    MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

  • Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

    Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

  • Bandar lama GdanskPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerlu penyelenggaraan untuk memanjangk

    Bandar lama GdanskPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerlu penyelenggaraan untuk memanjangk

  • Bandar lama GdanskMesin pembukaan hidraulikKerja penyesuaian operasi ekonomi

    Bandar lama GdanskMesin pembukaan hidraulikKerja penyesuaian operasi ekonomi

  • KisaranPemulihan pengubah kuasaUntuk menyuntik darah segar

    KisaranPemulihan pengubah kuasaUntuk menyuntik darah segar

  • KwangyangPembuat platform angkat hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

    KwangyangPembuat platform angkat hidraulikMempunyai kesan pemanduan yang baik

  • KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

    KwangyangJembatan boarding logistikKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

  • PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

    PSV EindhovenJembatan naik bimbit ForkliftLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran memberi anda LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran. LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LumiaJembatan pengangkutan gudangGenggam pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!