LumiaJembatan naik bimbit hidraulikApakah prinsip pemasangan

masa pelepasan:2024-01-19 22:11:15 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:295

Petua teras:Lumia,Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbe

Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

LumiaDigunakan untuk kuasa output enjin.

Setelah membuat keputusan,LumiaContainer Jembatan Naik, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake, or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.

TumbaApabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Tinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.


LumiaJembatan naik bimbit hidraulikApakah prinsip pemasangan



Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Apabila menggunakan peralatan, sistem kuasa meningkatkan papan ibu. Setelah papan ibu meningkat sepenuhnya,LumiaJembatan pengangkutan khusus, naik berhenti dan menara dibawah untuk disambung ke lantai kotak pemalam. Pada saat ini, jembatan antara saluran muatan dan membuka muatan dan trak selesai dan ditutup, membuat ia mudah untuk bergerak; Selamat membalas dan bekerja di dalam kereta. Jembatan muatan bergerak berfungsi berat sering digunakan dalam operasi muatan dan muatan sehari-hari kita. Jenis jembatan muatan bergerak ini sangat selesa. Jembatan muatan adalah peranti jambatan yang digunakan antara garpu dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik besar: T,LumiaPlatform type hydraulic boarding bridge, muatan statik besar: T, lebar besar: M, panjang besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi ke jambatan boarding bergerak dan jambatan boarding tetap. Konvensi: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M. Jembatan boarding terkandung, secara harfiah: merujuk kepada jembatan boarding terkandung dalam saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jambatan boarding yang berencana dengan baik adalah aras dengan aras atas saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Benar-benar terintegrasi ke saluran, tanpa mana-mana operasi memuatkan atau memuatkan, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peralatan bantuan boarding relatif selesa. Rancangannya secara umum dirancang dengan baik sejak rancangan struktur bangunan.

Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

Garis produkPada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan Deli

Gelang panduan mempunyai lubang udara, lubang pasir, kecerunan, dan keadaan lain. Secara umum, ada masalah dengan kasting, iaitu kualiti silinder minyak sendiri. Pada masa ini, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat keadaan ini tidak berlaku dalam silinder minyak kasting. Dua sebab di atas adalah disebabkan kebocoran minyak yang berlebihan, trak, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

Kepastian KualitiJembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Sistem kuasa mengandungi silinder minyak besar yang mengangkat seluruh plat yang bersandar, dan apabila ia mencapai kedudukan atas, silinder minyak kecil bermula berfungsi, dengan lancar memperluas plat hinge. Plat penyesuaian tinggi semua dibuat dari plat besi dan profil berkualiti tinggi Jinan Jigang, yang diselit dengan ketat dan mempunyai kehidupan layanan panjang.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

LumiaIa tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara diperbaiki, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.

Kedua, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!


Hak cipta dan notis:
1. LumiaJembatan naik bimbit hidraulikApakah prinsip pemasangan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat LumiaJembatan naik bimbit hidraulikApakah prinsip pemasangan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan LumiaJembatan naik bimbit hidraulikApakah prinsip pemasangan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian LumiaJembatan naik bimbit hidraulikApakah prinsip pemasangan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Lumiamengesyorkanberita
LumiaBerita terkini